יו"ר ועד עובדי המעבדות: "אף אחד לא מקשיב לנו. אנחנו עוד מעט נקרוס"

    חדשות קול חי No Comments on יו"ר ועד עובדי המעבדות: "אף אחד לא מקשיב לנו. אנחנו עוד מעט נקרוס"

    ושבת ראש ועד עובדי המעבדות הרפואיות, אסתר אדמון, מאשימה את הממשלה בחוסר מוכנות לקראת הגל החמישי | אדמון אמרה את הדברים בראיון בתוכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו | האזינו

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושבת ראש ארגון עובדי המעבדות גב' אסתר אדמון בשיחה בתוכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו: "עובדים קשה בתנאים מאוד ק/שים הרבה מאוד עובדים יצאו לחופשות מחלה: חלקם מאומתים, חלקם מבודדים, חלקם מחלות חורף שונות – יש הרבה בלבול במערכת, יש לנו בעיה במעבדות לא הכינו אותנו מראש לשינויים כאלו".

    "לא הרבה מכירים, חושבים שיש רק קורונה אבל יש גם מעבדות אחרות שחייבות לתת מענה לחולים אחרים, מחלות אונקולוגיות, כל אחד שולח למעבדה בדיקות משלל מעבדות שונות, לא הכול קורונה. הפתיעו אותנו בראשון לינואר עם כמות בדיקות שאנחנו לא יכולים להתמודד איתה והיא מעבר לכוח האדם שלנו".

    "כפי שנכתב בדו"ח מבקר המדינה לפני חמש שנים הרבה מעובדי המעבדות נמצאים כבר בגילי הפרישה, אחרים הולכים למעבדות הפרטיות ששם מרוויחים עוד יותר ותנאי העסקה יותר טובים וכך אנחנו מוצאים את עצמינו במחסור בכוח אדם" אמרה אדמון.

    "כרגע, נכון לעכשיו אף אחד לא מצא לנכון לדבר איתנו, אף אחד מהמשרדי הממשלה. אנחנו כבר שנתיים מבקשים, יש לנו הרבה רעיונות להשתפר ולהתייעל – אף אחד לא מוצא לנכון לשבת איתנו – גם לא מחלקת המעבדות של משרד הבריאות. ושתדע לך, סודות המקצוע נמצאים רק אצל עובדי המעבדה – לא אצל אלו שיושבים במשל"ט".

     

     



    0 תגובות